mohammad sima
آشنایی با خواص سوهان میکس محمد سیما

آشنایی با خواص سوهان میکس محمد سیما

انواع ویتامین ها و مواد مغذی در سوهان وجود دارد که همین مواد باعث شده اند تا سوهان به عنوان یک ماده مفید و مقوی شناخته شود. در این مقاله قصد داریم شما را با خواص سوهان میکس محمد سیما آشنا کنیم.

 

سوهان میکس

اگر در انتخاب سوهان خود دچار تردید شده اید، سوهان محمد سیما به شما سوهان میکس را پیشنهاد می کند. چرا که در این محصول ترکیبی از بهترین انواع سوهان ها قرار داده شده است و انتخاب را برای شما عزیزان راحت کرده است.

سوهان های لقمه، سکه، باقلوایی، عسلی و کنجد در یک بسته بندی شکیل و زیبا تحت عنوان سوهان میکس توسط سوهان محمد سیما ارائه شده است و یک انتخاب مناسب برای مهمانی های شما عزیزان می باشد.

 

سوهان محمد سیما

سوهان از آن جهت که دارای مواد مغذی فراوانی است، در سلامتی بدن و درمان بسیاری از بیماری ها مفید بوده و به همین دلیل است که در رابطه با خواص سوهان بحث های فراوانی وجود دارد.

البته وقتی در رابطه با خواص این شیرینی خوشمزه صحبت می کنیم منظور ما این نیست که خوردن آن هیچ گونه ضرری ندارد. بلکه منظور ما این است که مصرف به اندازه ی آن می تواند فوایدی داشته باشد.

سوهان از ترکیب آرد و جوانه گندم، کره، شکر، زرده تخم مرغ، زعفران، گلاب، انواع مغز ها و هل تهیه می شود. به همین دلیل همه ی خواصی که در این مواد وجود دارد را می توان به عنوان خواص سوهان بیان کرد. با توجه به این که آرد و جوانه گندم سرشار از پروتئین می باشند.

 

خواص سوهان محمد سیما

  • تامین انرژی روزانه

وجود جوانه گندم در ترکیبات سوهان باعث شده است که سوهان به عنوان یک خوراکی مقوی شناخته شود. در واقع به دلیل وجود قند های طبیعی در جوانه گندم، میزان ذخیره سازی انرژی در ماهیچه ها افزایش یافته و از این طریق انرژی لازم برای فعالیت های روزانه تامین می شود.

 

  • خواص آنتی اکسیدانی

آنتی اکسیدان یکی از مواد بسیار مهم در کنترل و درمان بسیاری از بیماری ها می باشد. امروزه متخصصان تغذیه تاکید بسیاری بر مصرف مواد غذایی که حاوی آنتی اکسیدان می باشند، دارند. سوهان یکی از همین مواد است. وجود خاصیت آنتی اکسیدانی در سوهان باعث جلوگیری از ابتلا به بیماری سرطان، بیماری های قلبی و عروقی، پیری زودرس و … می شود.

  • کاهش کلسترول خون

کلسترول بالا را می توان عامل اصلی بسیاری از بیماری ها مانند بیماری های قلبی معرفی کرد و متاسفانه تحقیقات نشان داده است که در سال های اخیر بسیاری از ایرانیان در سنین میانسالی دچار کلسترول خون بالا می شوند. یکی از علل اصلی ابتلا به کلسترول خون استفاده از مواد غذایی نامناسب می باشد.

  • استحکام استخوان ها

همان طور که گفته شد دو ماده ی اصلی در ترکیب سوهان، جوانه گندم و زرده تخم مرغ می باشد. هر دوی این مواد منابع عظیمی از پروتئین به حساب می آیند. بنابراین مصرف آن ها می تواند باعث استحکام استخوان ها شود.

 

خرید سوهان محمد سیما

شما می توانید با مراجعه حضوری به شعبات فروش سوهان محمد سیما و همچنین خرید اینترنتی از سایت، سوهان میکس را به راحتی خریداری کرده و تجربه ای متفاوت از طعم سوهان را به خود و اطرافیان هدیه دهید.

 

ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

تگ ها: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

سوهان میکس

فهرست مطالب

شاید شما هم بپسندید.

دیدگاهتان را بنویسید

محصول مورد نظرتان را جستجو کنید.