mohammad sima
بسته بندی سوهان حبه گزی

بسته بندی سوهان حبه گزی

امروزه بسته بندی سوهان بیش از هر موضوع دیگری برای یک صادر کننده موفق، اهمیت دارد و اهمیت آن برای بازارهای خارجی به مراتب از بازارهای داخلی بیشتر است. از این رو در این مقاله بسته بندی سوهان حبه گزی را مورد بررسی قرار می دهیم.

 

سوهان حبه گزی

ترکیب جدیدی که به تازگی در بین مردم طرفداران بسیاری پیدا کرده است، سوهان حبه گزی می باشد و اصفهان، قم و بلداجی سه مرکز اصلی تولید سوهان گز در ایران می باشند.

این سوهان از گز، جوانه گندم، آرد، شکر، روغن کره، زعفران، زرده تخم مرغ، هل، آب تشکیل شده است.

 

بسته بندی سوهان

برای بسته بندی، اصول و قواعدی تنظیم شده که هر فروشنده به طور کلی و هر صادر کننده به طور خاص، جهت موفقیت خود بایستی به آنها توجه نماید.

به عبارتی دیگر، برای حضور در بازارهای جهانی که تعداد زیادی از تولید کنندگان، عرضه کننده کالاهای مشابهی نیز هستند، بسته بندی. مناسب صادراتی، یکی از اصول اساسی برای موفقیت در امر صادرات می باشد. و تولید کننده ای که به این امر توجه نداشته باشد، از دور رقابت خارج می شود.

این امر خصوصا برای راهیابی به کشورهای توسعه یافته که خانواده ها دارای قدرت خرید. بالا بوده و به مرغوبیت، شکل و طرح بسته اهمیت بسیار می دهند، مهم می باشد.

 

نقش بسته بندی در توسعه صادرات سوهان

  • ایجاد انگیزه یا تشویق مصرف کننده برای خرید محصول
  • القا کردن خصوصیات خوب محصول در ذهن مصرف کننده
  • بسته بندی مناسب با جلوگیری از فاسد شدن سریع و نیز نگهداری کالا، منجر به کاهش هزینه می شود

 

ضرورت و اهمیت بسته بندی سوهان

زمانی که محصولات مشابه با نام های تجاری مختلف، از نظر کیفی به هم نزدیک می شوند، بسته، عامل مهمی در ایجاد برتری و تمایز محصول مورد نظر نسبت به محصولات مشابه،  به حساب می آید.

برخی از تولیدکنندگان با توجه به نقش بسیار مهم بسته ها در فروش کالاها، بسته های خود را به گونه ای طراحی می کنند. که امکان استفاده مجدد بسته، پس از مصرف محصول نیز وجود داشته باشد.

در واقع، زمانی که کالاهای بسته بندی شده از دسترس تولید کنندگان خارج. و به میان مصرف کنندگان می روند،  امکان تبلیغ محصول را از طریق شکل و ظاهر خود بر عهده می گیرند.

نام یا علامت و یا تصویر روی بسته، نشانگر قدرت و میزان نفوذ بسته بندی و در نهایت نشان دهنده نفوذ شرکت سازنده و یا تولید کننده آن است.

 

خرید سوهان محمد سیما

شما می توانید با مراجعه حضوری به شعبات فروش سوهان محمد سیما و همچنین خرید اینترنتی از سایت، سوهان حبه گزی خود را به راحتی خریداری کرده و تجربه ای متفاوت از طعم سوهان را به خود و اطرافیان هدیه دهید.

 

ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

 

تگ ها: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

سوهان حبه گزی

فهرست مطالب

شاید شما هم بپسندید.

تومان 290,000
تومان 350,000
تومان 75,000

دیدگاهتان را بنویسید

محصول مورد نظرتان را جستجو کنید.