mohammad sima
نکاتی قبل از خرید سوهان حلوایی

نکاتی قبل از خرید سوهان حلوایی

ویژگی‌های سوهان با کیفیت، به مرغوبیت مواد اولیه آن برمی‌گردد اما قبل از خرید سوهان حلوایی باید به نکاتی توجه کنید تا بتوانید با در نظر گرفتن آنها انتخاب بهتری داشته باشید.

 

سوهان حلوایی

سوهان حلوایی ترکیبی خوشمزه و خاص از سوهان و حلوا ارده می باشد که طعمی بین سوهان گل و دسر سوهان را به ارمغان می آورد. و به شدت به شما عزیزان خوردن آن را توصیه می کنیم.

این سوهان از حلوا ارده، جوانه گندم، آرد، شکر، روغن کره، زعفران، زرده تخم مرغ، هل، آب تشکیل شده است.

 

نکات قبل از خرید سوهان

توجه به رنگ

اولین ویژگی که باید در هنگام خرید این شیرینی به آن توجه کرد، رنگ آن است. یک سوهان خوب دارای رنگ قهوه‌­ای روشن و همچنین عطر و طعم خوب می‌باشد. چرا که استفاده از هر نوع رنگ مصنوعی و یا مواد دیگر برای ایجاد رنگ در این شیرینی ممنوع است و مجاز نمی‌باشد. علاوه بر این در هنگام خرید، این شیرینی آن را بو کنید. از خرید شیرینی‌های مانده و فاسد خودداری کنید.

توجه به روغن

دیگر ویژگی و خصوصیتی که یک سوهان خوب دارد، به روغن آن مربوط می‌شود. زمانی که به خرید این شیرینی می‌پردازید، به روی آن توجه کنید. روغن نباید بر روی این شیرینی دلمه بسته باشد.

ترد و نچسبیدن به دندان

سوهان خوب و درجه یک، سوهانی ترد است که رنگ تازه‌­ای دارد و به دندان نمی­‌چسبد.

تولید شده در مراکز مجاز و معتبر

در نهایت باید گفت که در زمان خرید این شیرینی، حتما آن را از تولیدی­‌های مجاز و مراکز معتبر که دارای مجوز و پروانه بهداشت می‌باشند. تهیه و خریداری کنید. بنابراین دقت کنید، که بر روی قوطی این شیرینی مشخصات کارخانه، پروانه بهداشت، ترکیبات، تاریخ مصرف و وزن خالص نوشته شده باشد.

 

خرید سوهان محمد سیما

شما می توانید با مراجعه حضوری به شعبات فروش سوهان محمد سیما و همچنین خرید اینترنتی از سایت، سوهان حلوایی خود را به راحتی خریداری کرده و تجربه ای متفاوت از طعم سوهان را به خود و اطرافیان هدیه دهید.

 

ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

تگ ها: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

سوهان حلوایی

فهرست مطالب

شاید شما هم بپسندید.

دیدگاهتان را بنویسید

محصول مورد نظرتان را جستجو کنید.