mohammad sima
کالری سوهان باقلوایی محمد سیما

کالری سوهان باقلوایی محمد سیما

انواع ویتامین ها و مواد مغذی در سوهان وجود دارد که همین مواد باعث شده اند تا سوهان به عنوان یک ماده مفید و مقوی شناخته شود. در این مقاله قصد داریم کالری سوهان باقلوایی محمد سیما را برای شما شرح دهیم.

 

سوهان باقلوایی

این سوهان به دلیل پر مغز بودن و استفاده از بهترین مواد اولیه برای نهیه آن، یکی از خوش طعم ترین انواع سوهان محمد سیما می باشد.

همچنین این سوهان به صورت قطعات مربعی شکل از یکدیگر جدا شده است. و کاملا منظم و مرتب در کنار یکدیگر قرار گرفته اند که این سبب شده است، قوطی سوهان باقلوایی جلوه زیباتری را به نمایش بگذارد.

 

کالری سوهان

کربوهیدرات بیشترین سهم را در کالری سوهان به خود اختصاص می دهد. باید اضافه کنیم که کربوهیدرات های ساده از نوع قند بیشترین میزان مشارکت را در کالری شیرینی ها دارند.

بنابراین در مرحله اول، سوهان یک خوراکی انرژی زا است که میتواند بخش زیادی از انرژی روزانه شما را به لطف همین قند، تأمین کند.

 

ارزش غذایی سوهان

با نگاهی به مواد اولیه به کار رفته در تهیه سوهان، می‌توان دریافت که این شیرینی سرشار از فواید و دارای ارزش غذایی بالایی است. ترکیبات سوهان شامل مواد طبیعی است که هرکدام به طور جداگانه مزایای فراوانی دارند.

افزودن چربی به سوهان، کالری آن را افزایش می‌دهد و بر قابلیت جویدن، طعم، بو، مزه و مدت زمان ماندگاری محصول می‌افزاید.

البته در میان چربی‌ها، کره طعمی چشمگیرتر دارد و هنگام پخت به همراه هل و شکر. طعم تافی‌مانندی را به سوهان می‌دهد، اما فراموش نکنید که کره، کلسترول، تری‌گلیسیرید و همچنین وزن شما را افزایش می‌دهد.

شکر نیز در صنایع پخت سوهان به منظور شیرین کردن، بهبود رنگ و از همه مهم‌تر به عنوان نگه‌دارنده افزوده می‌شود. و تخم‌مرغ هم به دلیل دارا بودن پروتئین، چربی و قسمت عمده‌ای از ویتامین‌ها،‌ ارزش غذایی محصول را افزایش داده و منجر به تردی و تازگی محصول می‌شود.

 

خرید سوهان محمد سیما

شما می توانید با مراجعه حضوری به شعبات فروش سوهان محمد سیما و همچنین خرید اینترنتی از سایت، سوهان باقلوایی را به راحتی خریداری کرده و تجربه ای متفاوت از طعم سوهان را به خود و اطرافیان هدیه دهید.

 

ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

تگ ها: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

سوهان باقلوایی 850 گرمی

فهرست مطالب

شاید شما هم بپسندید.

دیدگاهتان را بنویسید

محصول مورد نظرتان را جستجو کنید.